|
|
"Ten, kto potrafi wydać więcej na pozyskanie klienta... ten wygrywa."
Gdy zaczynałem 16 lat temu, płaciłem 1 grosz za kliknięcie w reklamę.
Dziś płacę od 1,50 do 3 zł.
I wciąż wydaję coraz więcej.
Ale też zarabiam dużo więcej niż kiedyś.
Dlaczego?
Bo nauczyłem się robić jedną rzecz:
...sprawiać, by koszt reklamy był nieistotny.
Przeczytaj to jeszcze raz.
Dlaczego ludzie kręcą te durne rolki, wrzucają zdjęcia na Insta, piszą posty?
Bo to kochają? Nie.
Bo myślą, że reklama to koszt.
A to nieprawda.
Reklama to lewar.
W ostatnich 30 dniach wydałem 82 946,97 zł na reklamę.
To daje około 2 764,89 zł dziennie.
Przychód? 399 493,69 zł.
|
|
|
|
Czy to dużo? Tak.
Czy zrobiłbym to jeszcze raz? Tak — już to robię.
Problem w tym, że większość ludzi nie potrafi używać reklam. Zwłaszcza przy sprzedaży kursów.
Dlatego jeśli chcesz, żebym pomógł Ci zautomatyzować Twój biznes...
Kliknij ten link.
Ustawimy reklamy tak, żeby to one harowały na Ciebie.
Kursy będą się sprzedawać same.
A Twoja "ciężka praca"?
Będzie polegała na optymalizacji reklam.
Koniec z rolkami.
Pora pozyskiwać klientów jak dorośli.
Kliknij ten link.
|
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|