|
Wtorek, 16 września 2025
Edyta Kochlewska, redaktorka naczelna dlahandlu.pl
|
|
Startujemy z serwisem specjalnym "Logistyka nowej generacji dla e-commerce". Będziemy w nim prezentować wypowiedzi ekspertów na temat innowacji, trendów i kierunków rozwoju rynku. Cykl ten rozpoczynamy rozmową z Martą Cudziło z Centrum Nowoczesnej Mobilności, kierowniczką Grupy Badawczej Logistyki w Łukasiewicz – PIT, która podkreśla, że niezwykle ważne jest budowanie w polskich firmach świadomości, że konkurencję można obrócić we współpracę. Bez tego nie stworzymy ekosystemu handlu i logistyki. A tylko stworzenie takiego ekosystemu da Polsce szansę na wykorzystanie uprzywilejowanego położenia w logistycznym sercu Europy. Polecam Państwa uwadze!
|
- Za konieczne uważam budowanie w polskich firmach świadomości, że konkurencję można obrócić we współpracę. Bez tego nie stworzymy ekosystemu handlu i logistyki. Działając oddzielnie wystawiamy klientów na agresywny marketing Temu i Shein i dorzucanie do koszyków tanich towarów bez oglądania się na konsekwencje dla gospodarki i środowiska - mówi Marta Cudziło, z-ca dyrektora Centrum Nowoczesnej Mobilności, kierownik Grupy Badawczej Logistyki w Łukasiewicz – PIT.
|
|
Brytyjski oddział niemieckiej sieci dyskontowej Aldi zapowiedział inwestycje o wartości 1,6 mld funtów (2,2 mld USD) w ciągu najbliższych dwóch lat, aby przyspieszyć ekspansję sklepów. Decyzja ta zapadła mimo spadku rocznego zysku operacyjnego o 21 proc.
|
|
|
|
|