Zarejestrowanie nowej transakcji płatniczej

Dzień dobry!

Utworzono nową transakcję płatniczą w systemie szybkich płatności internetowych Tpay.

Status transakcji znajdziesz tutaj: Sprawdź transakcję

Szczegóły transakcji:

  • Tytuł płatności w systemie Tpay: TR-8KJ-JF8SNDX
  • Opis zamówienia w Green Synergy Sp z o.o.: Numer zamowienia: 128
  • Kwota transakcji: 75,00 PLN
  • Dodatkowe opłaty: 0,00 PLN
  • Data rejestracji zlecenia: 2025-10-11 23:30:40

Chcesz o coś zapytać?

W sprawie zamówienia skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą:

  • Green Synergy Sp z o.o.

Jeśli masz pytanie dotyczące płatności, skorzystaj z tego formularza, aby uzyskać wsparcie naszego Biura Obsługi Klienta: Wypełnij formularz

Jesteśmy operatorem płatności - nie realizujemy zamówień. Przekazujemy środki między kupującym a sprzedawcą. Chętnie pomożemy w sprawie płatności. O realizację zamówienia zapytaj sprzedawcę: Green Synergy Sp z o.o.

Wiadomość wygenerowano automatycznie. Nie odpowiadaj na nią.

Pozdrawiamy
Zespół Tpay

Informacja o usługodawcy (Tpay) oraz o warunkach usługi świadczonej na odległość

Tpay to marka Krajowego Integratora Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy plac Andersa 3, spółki wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5 494 980,00 (wpłacony w całości), dalej: KIP SA. Informujemy, że:

  1. Konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca z KIP SA czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Usługa płatnicza świadczona przez KIP SA za pomocą tpay.com (dalej: serwisu) jest dla konsumenta całkowicie nieodpłatna i nie obciąża go żadnymi kosztami.
  3. Usługa świadczona jest na żądanie konsumenta po zainicjowaniu transakcji, tj. przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy pomiędzy KIP SA a konsumentem.
  4. Konsument realizuje transakcję w następujący sposób:
    • W przypadku e-przelewu (przelewu manualnego) konsument wpisuje identyfikator transakcji w tytule przelewu wykonywanego na konto bankowe serwisu - inaczej płatność nie zostanie zrealizowana. W przypadku e-transferu (szybkiej płatności) identyfikator uzupełniany jest przez bank. Konsument powinien zachować ten identyfikator, aby móc sprawdzić status płatności.
    • Każda wpłata na konto bankowe serwisu jest przypisana wyłącznie tej transakcji, której identyfikator podano w tytule wpłaty. W przypadku podania przez konsumenta w tytule przelewu bankowego błędnego identyfikatora transakcji, KIP SA nie ponosi odpowiedzialności za to, na jaki cel zostaną zaksięgowane środki.
    • Po dokonaniu wpłaty przez konsumenta, serwis niezwłocznie potwierdza w banku wykonanie płatności.
    • Niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności, serwis informuje konsumenta i portal odbiorcy płatności o poprawnym wykonaniu płatności.
    • Obsługa każdego z wykazanych banków może być okresowo wyłączana w serwisie, w szczególności w okresie przerw w przekazywaniu przelewów między kontami wewnętrznymi danego banku, a także w okresach niedostępności przez internet konta serwisu danego banku.
  5. Świadczenie usługi płatniczej przez KIP SA nie jest związane z żadnymi dodatkowymi kosztami (ponad zwykłe koszty) ponoszonymi przez konsumenta, które wynikają z korzystania ze środków porozumiewania się na odległość. Koszty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, konsument ponosi we własnym zakresie.
  6. Prawem właściwym, które stanowi podstawę dla stosunków KIP SA z konsumentem, przed i po zawarciu umowy na odległość, jest prawo polskie.
  7. Z uwagi na wyrażone w umowie żądanie konsumenta wykonania przez KIP SA usługi przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy, konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
  8. Konsument ma także możliwość skorzystania z pomocy podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotami uprawnionymi do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich z zakresu usług finansowych są:

Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dostępne są na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pod adresem: polubowne.uokik.gov.pl