Informacja o usługodawcy (Tpay) oraz o warunkach usługi świadczonej na odległość
Tpay to marka Krajowego Integratora Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy plac Andersa 3, spółki wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5 494 980,00 (wpłacony w całości), dalej: KIP SA. Informujemy, że:
- Konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca z KIP SA czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Usługa płatnicza świadczona przez KIP SA za pomocą tpay.com (dalej: serwisu) jest dla konsumenta całkowicie nieodpłatna i nie obciąża go żadnymi kosztami.
- Usługa świadczona jest na żądanie konsumenta po zainicjowaniu transakcji, tj. przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy pomiędzy KIP SA a konsumentem.
- Konsument realizuje transakcję w następujący sposób:
- W przypadku e-przelewu (przelewu manualnego) konsument wpisuje identyfikator transakcji w tytule przelewu wykonywanego na konto bankowe serwisu - inaczej płatność nie zostanie zrealizowana. W przypadku e-transferu (szybkiej płatności) identyfikator uzupełniany jest przez bank. Konsument powinien zachować ten identyfikator, aby móc sprawdzić status płatności.
- Każda wpłata na konto bankowe serwisu jest przypisana wyłącznie tej transakcji, której identyfikator podano w tytule wpłaty. W przypadku podania przez konsumenta w tytule przelewu bankowego błędnego identyfikatora transakcji, KIP SA nie ponosi odpowiedzialności za to, na jaki cel zostaną zaksięgowane środki.
- Po dokonaniu wpłaty przez konsumenta, serwis niezwłocznie potwierdza w banku wykonanie płatności.
- Niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności, serwis informuje konsumenta i portal odbiorcy płatności o poprawnym wykonaniu płatności.
- Obsługa każdego z wykazanych banków może być okresowo wyłączana w serwisie, w szczególności w okresie przerw w przekazywaniu przelewów między kontami wewnętrznymi danego banku, a także w okresach niedostępności przez internet konta serwisu danego banku.
- Świadczenie usługi płatniczej przez KIP SA nie jest związane z żadnymi dodatkowymi kosztami (ponad zwykłe koszty) ponoszonymi przez konsumenta, które wynikają z korzystania ze środków porozumiewania się na odległość. Koszty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, konsument ponosi we własnym zakresie.
- Prawem właściwym, które stanowi podstawę dla stosunków KIP SA z konsumentem, przed i po zawarciu umowy na odległość, jest prawo polskie.
- Z uwagi na wyrażone w umowie żądanie konsumenta wykonania przez KIP SA usługi przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy, konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
- Konsument ma także możliwość skorzystania z pomocy podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotami uprawnionymi do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich z zakresu usług finansowych są:
Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dostępne są na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pod adresem: polubowne.uokik.gov.pl