Błazej,

Dziś zdradzę Ci, jak zdobyć zaufanie ludzi w ciągu 10 sekund.

Nie żartuję.

Technikę tę nazywam TECHNIKĄ CZARNEGO LUSTRA.

To najbardziej podła i zarazem etyczna technika sprzedaży, jaką znam.

I nie ma nic wspólnego z czarną magią.

Stosuję ją od 16 lat i nigdy mnie nie zawiodła.

Gotowy?

Nie wiem, czy wiesz, ale z zawodu nie jestem marketingowcem.

Jestem medykiem.

Więc dam Ci ciekawy przykład, jak budować autorytet natychmiast,
wykorzystując technikę czarnego lustra.

Załóżmy, że przyjeżdżam do pacjenta.

Ten spocony zwija się z bólu i mówi, że boli go w klatce piersiowej.

I wtedy mówię:

"Czy to jest silny ból promieniujący do lewej ręki i żuchwy? Ból przypominający położenie głazu na klatce? Nie puszcza po tabletkach przeciwbólowych?"

Pacjent odpowiada: TAK!

Nie powiedziałem ani słowa o tym, jak go uśmierzyć.

Nic.

A pacjent podświadomie zakwalifikował mnie jako autorytet.

Posłuchaj:

"Jeśli jesteś w stanie opisać problem lepiej, niż widzi go klient…
to automatycznie jesteś postrzegany jako ekspert."

Rozumiesz?

Nawet jeśli nie mówisz, jak go rozwiązać.

Jak to wykorzystać?

Stosuję technikę czarnego lustra w reklamach, ofertach i każdym przekazie, który wypuszczam.

Ludzie nawet nie dostrzegają tej techniki.

A jest piekielnie skuteczna.

Takich zabiegów stosuję wiele…

Możesz analizować moje reklamy, lejki i wszystko, co robię…

Ale dopóki nie wiesz, jak to działa, nie dostrzegasz tego.

Dlatego jeśli chcesz, żeby ludzie kupowali Twoje kursy…


Z moją pomocą nauczysz się tworzyć wyjątkowo silne komunikaty, oferty i reklamy oparte o technikę czarnego lustra…

I wiele innych strategii.

Pomogę Ci w tym osobiście.





UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. Z O.O. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.