250714 - Marketing przy kawie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE
Mistrzostwo marketplace – część 2: Skalowanie i rozwój. Jak zarządzać wieloma platformami i maksymalizować zyski?
Patryk Pala
Multi-channel management jest strategią, która wymaga precyzji i dobrze dobranych narzędzi. Bez nich zarządzanie obecnością na wielu platformach może szybko prowadzić do chaosu i kosztownych błędów. W artykule pokażę, jak efektywnie zarządzać sprzedażą wielokanałową, wykorzystywać płatne reklamy, analizować kluczowe dane, budować lojalność klientów i przygotować się na przyszłość dynamicznego e-commerce.
DESIGN EXPERIENTIAL MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE
Projektowanie generacyjne? Obalamy mity o tym, co lubią różne pokolenia
Michalina Metkowska
Czy naprawdę wiemy, jak projektować dla pokolenia Z czy millenialsów? Powszechne przekonania o preferencjach wizualnych różnych generacji często prowadzą nas na manowce. Zamiast ślepo podążać za stereotypami, powinniśmy skupić się na głębokim zrozumieniu potrzeb odbiorcy. Bo skuteczny design to przede wszystkim autentyczność przekazu i odpowiedź na realne insighty konsumenckie.
Espresso
Makaron z truskawkami Igi Świątek stał się wiralem i źródłem RTM m.in. Lubelli
Nike zwiększa wydatki na budowanie marki. Opóźnia debiut brandu tworzonego we współpracy ze Skims
Kiedy torebka staje się „bagażem” – koncertowe zagrania Live Nation
Druga odsłona kampanii „Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami” z nową wersją piosenki
Triathlonistka Maja Makowska ambasadorką pierwszej Barbie z cukrzycą
Fikcyjna marka lodów zdobywa 12% świadomości wśród młodych po dwutygodniowej kampanii DOOH – eksperyment WPP Media
Margaret, Zalia oraz Marcin Maciejczak w kampanii Semilac – „Lato na własnych zasadach”
Ptasie Mleczko oferuje w konkursie obieraczki do pianek
Polacy ograniczają korzystanie z social mediów w czasie urlopu – badanie OBTK
Piosenka Wiktora Dyduły „Tam słońce, gdzie my” w kampanii radia Eska2
Wiertarka Parkside przeciągnęła samolot pasażerski Airbus A380
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.07.2025
Adlook przyspiesza globalny rozwój. Luca Filardo nowym chief revenue officerem
10.07.2025
Lipton Teas and Infusions z nowym dyrektorem marketingu
8.07.2025
Nowy zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrany. Katarzyna Borucka obejmuje funkcję prezeski
8.07.2025
Maria Zimnoch dołączyła do Kierunku Kreatywnego
8.07.2025
Michał Wrąbel wraca do Salestube jako intelligence division director
7.07.2025
Bartosz Dworzyński w VML
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.06.2025 - 30.09.2025
Szkolenia marketing i sprzedaż w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
24.07.2025
Szkolenie online „Sukces na Amazonie. Jak globalnie skalować swoją sprzedaż”
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
25.09.2025 - 26.09.2025
XXV Kongres PR
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
1.07.2025 - 30.09.2025
Szkolenia online z marketingu, social media oraz AI • Akademia Marketingu KFK
30.07.2025
Szkolenie online „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
17.09.2025
Konferencja GetCommerce 2025
16.10.2025
Szkolenie online „Jak skutecznie pozyskiwać dane o konsumentach?”
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
Facebook Twitter Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

IdeaTrend Sp. z o.o., Mogilska 43, 31-545, Kraków, Poland
Możesz wypisać się lub zmienić dane kontaktowe w dowolnym momencie.