|
Czwartek, 7 sierpnia 2025
Ilona Mrozowska, dziennikarka portalspozywczy.pl
|
|
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny marki Grycan, opowiada, jak firma radzi sobie mimo niesprzyjającej pogody i rosnących kosztów produkcji. Grycan łączy sprzedaż detaliczną lodów familijnych z siecią lodziarnio-kawiarni i rozwija ofertę o nowe smaki. Modernizuje lokale, nie rezygnując z jakości produktów. Szczegóły w rozmowie, do której dziś szczególnie zachęcam pt. Dyrektor marki Grycan: "Rynek zmalał, ale marka zwiększyła sprzedaż i udziały rynkowe".
|
Założyciele Purella Superfoods i BeRAW startują z nową marką w kategorii Ice Tea – ChaiTea. W rozwoju marki Michał Czerwiński i Artur Gajewski wykorzystują swoje wieloletnie - poparte sukcesami - doświadczenie na rynku FMCG. - Mam wrażenie, że postawiliśmy taki naprawdę mocny fundament do tego, żeby mieć w ciągu kilku lat trzecie, czwarte miejsce w kategorii – mówi Michał Czerwiński, CEO ChaiTea. Marka celuje w ponad 10% udziału w rynku do 2030 roku oraz przekroczenie 100 mln zł obrotu.
|
|
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny marki Grycan, w rozmowie z Portalem Spożywczym wyjaśnia, jak przemyślane połączenie sprzedaży detalicznej lodów familijnych z siecią lodziarnio-kawiarni pozwala firmie ograniczać sezonowość, zwiększać udziały rynkowe i utrzymywać wysokie zainteresowanie marką nawet w czasie, gdy pogoda nie jest sprzymierzeńcem branży lodowej.
|
|
|
|