Newsletter Portalu Spożywczego
Portal Spożywczy Newsletter Portalu
Zobacz w przeglądarce
Ilona Mrozowska Czwartek, 7 sierpnia 2025
Ilona Mrozowska, dziennikarka portalspozywczy.​pl
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny marki Grycan, opowiada, jak firma radzi sobie mimo niesprzyjającej pogody i rosnących kosztów produkcji. Grycan łączy sprzedaż detaliczną lodów familijnych z siecią lodziarnio-kawiarni i rozwija ofertę o nowe smaki. Modernizuje lokale, nie rezygnując z jakości produktów. Szczegóły w rozmowie, do której dziś szczególnie zachęcam pt. Dyrektor marki Grycan: "Rynek zmalał, ale marka zwiększyła sprzedaż i udziały rynkowe".
O tym się mówi
Nowa marka Ice Tea wchodzi do gry. ChaiTea: "Celujemy w magiczną liczbę 100 mln przychodu"
Nowa marka Ice Tea wchodzi do gry. ChaiTea: "Celujemy w magiczną liczbę 100 mln przychodu"
Założyciele Purella Superfoods i BeRAW startują z nową marką w kategorii Ice Tea – ChaiTea. W rozwoju marki Michał Czerwiński i Artur Gajewski wykorzystują swoje wieloletnie - poparte sukcesami - doświadczenie na rynku FMCG. - Mam wrażenie, że postawiliśmy taki naprawdę mocny fundament do tego, żeby mieć w ciągu kilku lat trzecie, czwarte miejsce w kategorii – mówi Michał Czerwiński, CEO ChaiTea. Marka celuje w ponad 10% udziału w rynku do 2030 roku oraz przekroczenie 100 mln zł obrotu.
O tym się mówi
Dyrektor marki Grycan: "Rynek zmalał, ale marka zwiększyła sprzedaż i udziały rynkowe"
Dyrektor marki Grycan: "Rynek zmalał, ale marka zwiększyła sprzedaż i udziały rynkowe"
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny marki Grycan, w rozmowie z Portalem Spożywczym wyjaśnia, jak przemyślane połączenie sprzedaży detalicznej lodów familijnych z siecią lodziarnio-kawiarni pozwala firmie ograniczać sezonowość, zwiększać udziały rynkowe i utrzymywać wysokie zainteresowanie marką nawet w czasie, gdy pogoda nie jest sprzymierzeńcem branży lodowej.
Niespodziewane zwolnienia Aldi w Polsce. Pracę straci ok. 100 osób
Handel dystrybucja
Niespodziewane zwolnienia Aldi w Polsce. Pracę straci ok. 100 osób
"Clean label" napędza FMCG. Jak czysta etykieta zmienia rynek napojów funkcjonalnych?
Napoje kawa herbata
"Clean label" napędza FMCG. Jak czysta etykieta zmienia rynek napojów funkcjonalnych?
Rynek wędlin paczkowanych i trendy cenowe (ANALIZA)
Mięso wędliny ryby
Rynek wędlin paczkowanych i trendy cenowe (ANALIZA)
Jak Burger King rekrutuje pracowników? Jak wygląda ścieżka rozwoju? (WYWIAD)
Handel dystrybucja
Jak Burger King rekrutuje pracowników? Jak wygląda ścieżka rozwoju? (WYWIAD)
MAGO: Jesteśmy gotowi na ekspansję na rynki światowe
USA nałożyły nowe cła na 70 partnerów handlowych
Zadłużenie rolników zmalało rok do roku
Ponad 50 postulatów deregulacyjnych inicjatywy weszło już w życie (RAPORT)
Pracodawcy RP: poparcie prezydenta dla stabilnych podatków to krok w dobrą stronę
Letnia lista zakupów 2025. Niekorzystna pogoda ograniczyła popyt
Galerie i centra handlowe na minusie. Poglębiają się zmiany zachowań konsumenckich
Dramatyczna sytuacja plantatorów aronii. "Owoców nie będziemy zbierać"