Cześć,
|
W dzisiejszym newsletterze znajdziesz kluczowe wnioski z badania „Co naprawdę działa w SEO?”, zrealizowanego przez naszego partnera Semcore – agencję SXO.
|
Co łączy skuteczne strategie SEO w 2025?
|
Google aktualizuje swój algorytm setki razy w roku, dlatego dzisiaj pozycjonowanie to dynamiczny proces, który wymaga wiedzy, elastyczności, otwartości na zmiany i… eksperymentowania.
|
W ramach projektu, Semcore przeanalizował działania 30 znanych marek, które zgodziły się na wdrożenia eksperymentalnych strategii SEO pod okiem 100 ekspertów z branży. Efekty? Wzrosty widoczności TOP 10 sięgające nawet 578%!
|
7 kluczowych wniosków SEO:
|
- Nie ma uniwersalnych strategii. Dostosowanie działań do specyfiki branży jest kluczowe.
- Kompleksowe podejście do SEO przynosi wymierne rezultaty.
- Współpraca z ekspertami i wymiana wiedzy są bardzo wartościowe.
- Elastyczność to konieczność. Reaguj na zmiany, optymalizuj na bieżąco.
- Dane i analiza są podstawą skutecznych działań SEO.
- Optymalizacja techniczna, contentowa i profilu linków są kluczowymi elementami strategii SEO.
- Dobre zarządzanie projektem i komunikacja są fundamentem udanej współpracy oraz działań.
|
Podsumowanie
|
SEO nie jest czarną magią. To testy, dane i decyzje oparte na analizach. Chcesz dowiedzieć się, co naprawdę działa na Twojej stronie? Semcore startuje z drugą edycją badania „Co naprawdę działa w SEO?”!
|
Szukają 10 ambitnych firm, z którymi wspólnie stworzą 10 nowych portali. Na cały projekt przeznaczono aż 1 000 000 zł. Sprawdź szczegóły i dołącz do badania!
|
|
Pozdrawiamy,
Zespół LH.pl
|