Templates WM - newsletter
Najważniejsze wiadomości dnia z branży mediów, marketingu i PR.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

ZOBACZ W PRZEGLĄDARCE /wirtualnemedia.pl

RASP

Nr 1 w Polsce

O mediach, reklamie internecie i PR

Michał Mańkowski

Poniedziałek, 20 października 2025

grafika

Przedstawiamy Wirtualny Wskaźnik Wpływu

Zupełnie przypadkiem złożyło się tak, że premierę Wirtualnego Wskaźnika Wpływu (WWW) zapowiedzieliśmy w dniu, w którym na EFNI odbywał się panel o mediach. Dostaliśmy wtedy sporo kuluarowych pytań i miłych słów, będących mieszaniną ciekawości i niepewności. Mam nadzieję, że dziś i jedno, i drugie zniknie, bo publikujemy oficjalnie pierwsze wyniki WWW za wrzesień 2025 roku.

Jak to w przypadku rankingów bywa, ostateczny odbiór w dużym stopniu zależy od wyniku. Zapewniam jednak, że o tym, kto jak wypadł, decydowały tylko liczby i nie było tu miejsca na subiektywność, a jedynie na obiektywne podsumowanie tego, jak każde medium radzi sobie w internecie.

To nasz autorski wskaźnik, który pozwala zmierzyć łączną aktywność polskich wydawców w internecie. Cieszę się, że jego partnerem merytorycznym został Sotrender, który docenił nasz pomysł i dostarcza nam bardzo dużą część danych do analizy.

Jeśli ciekawi Was, który wydawca jest naprawdę największy w internecie oraz jak to wygląda w poszczególnych kategoriach, zapraszam na naszą stronę główną. Tam też dowiecie się, jakie kategorie i w jaki sposób analizowaliśmy.

Kto z wydawców naprawdę rządzi w internecie? Dziś premiera naszego Wirtualnego Wskaźnika Wpływu

Wzięliśmy na warsztat ponad 100 polskich marek medialnych, sprawdziliśmy wyniki ich portali, następnie przeanalizowaliśmy blisko 500 należących do nich profili w mediach społecznościowych i ich kanały na YouTube. Tak powstał Wirtualny Wskaźnik Wpływu (WWW). To nasz autorski projekt, który w zupełnie nowy i niespotykany wcześniej sposób porządkuje i mierzy w jednym miejscu działalność mediów w internecie.

więcej

Na Dzisiaj

Zdjęcie ilustracyjne.

Czego dowiedzieliśmy się po dokładnej analizie 100 polskich mediów? 15 wniosków

Wydawcy

Adam Szłapka

Bilans 100 dni rzecznika rządu. "Nie widzę w tym strategii"

Marketing i PR

Fot. materiały prasowe Trójki