Przypominamy, że już jutro, w środę 29 października o 19:00 odbędzie się nasz LIVE pt. "Dane Twoich Klientów Wyciekły -- Co Teraz?".
Pokażemy co musisz zrobić (i czego nigdy nie powinieneś robić) kiedy w Twojej firmie dojdzie wycieku danych Twoich klientów.
*** ZAPISZ SIĘ TERAZ ***
Nie ma znaczenia, czy zostaniesz trafiony ransomwarem, błąd popełni Twój pracownik, albo -- jak w ostatnim głośnym ataku na klientów Santandera -- złodzieje odkryją lukę w procesie wymiany danych z "partnerem technologicznym". W każdym z tych przypadków musisz działać błyskawicznie. Na zgłoszenie do UODO masz tylko 72 godziny, ale wcześniej mogą do Ciebie zacząć dzwonić dziennikarze i zezłoszczeni klienci. Jak nad tym zapanować i jak nie pogorszyć sytuacji?
Podczas lajwa pokażemy jak prawidłowo reagować na incydenty które skończyły się wyciekiem/kradzieżą danych. Temat ujmiemy od strony:
Dowiesz się:
✅ czego nie wpisywać w zgłoszeniu do UODO (i dlaczego),
✅ jak rozmawiać z mediami i klientami, by nie pogorszyć sytuacji,
✅ oraz jakie incydenty wyglądały w różnych małych i dużych firmach, oraz jakie błędy te firmy popełniły
Całość potrwa około 1,5h + sesja Q&A, a spotkanie poprowadzą: