Sam Ovens, założyciel Skool, w 2018 roku wygenerował przychód z kursów na poziomie 36 mln dolarów.

Zatrudniał 45 ludzi.

A całkowity zysk wyniósł… uwaga… 1 mln dolarów!

Co ciekawe – w tym czasie robił wszystko. Pisał na Instagramie, robił kampanie okienkowe, tworzył content, miał wiele różnych lejków…

A gdy podczas Q&A mówił coś o „life balance”, to jego żona zaczęła się śmiać.

Nie znał słowa LIFE BALANCE.

Jednak po COVID jego życie wyglądało zupełnie inaczej.

Jego zespół zmniejszył się do 6 osób, a on sam wygenerował zysk w ciągu roku na poziomie 4,5 mln dolarów.

Skasował swoje konto na IG, FB, TT. Skupił się tylko na jednym lejku i reklamie.

Dlaczego o nim mówię?

Ponieważ sprzedaż kursów to zupełnie inny biznes niż wszystkie.

Twoim celem jest wygenerować jak największy zysk (nie przychód) przy jak najmniejszym nakładzie czasowym.

W 2024 wygenerowałem przychód na poziomie 4 mln złotych, a zysk na poziomie 2 mln. Ten rok powinien być jeszcze lepszy.

I wiem, jak prowadzić ten biznes, aby nie zajmował Ci dużo czasu.

Kliknij ten link >>>


Umów się na rozmowę z moim zespołem. Przeprowadzą z Tobą rozmowę, aby zweryfikować Twój pomysł lub sprawdzić, czy pasujemy do siebie.

Jeśli tak – usłyszysz ofertę współpracy.

Dam Ci moje frameworki i będziemy razem pracować nad tym, abyś zrealizował swój cel.

Kliknij ten link >>>

Pomogę Ci dojść do 50–100 tys. miesięcznie na kursach lub więcej.

To nie jest gwarantowane.

W biznesie nie ma gwarancji.

Jednak jako przedsiębiorcy dostajemy bonus za podjęcie ryzyka.

Kliknij ten link.

Adrian





UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.