Ostatnio zaatakował mnie hejter i napisał: "Sprzedajesz kurs o sprzedawaniu kursów".

Ręce mi opadły.

Jak studiowałem na Śląskim Uniwersytecie Medycznym, to kto mnie uczył medycyny?

Hydraulik?


Nie. Lekarz.

Lekarzy uczą lekarze.

Ale ja nawet nie sprzedaję "kursu".

Ja sprzedaję wdrożenie.

Tak: dostajesz dostęp do 6-tygodniowego programu treningowego.

Nie po to, żebyś oglądał "kolejny kurs".

Tylko po to, żebym nie musiał każdemu tłumaczyć podstaw od zera.

Najpierw widzisz na ekranie, jak realnie buduję biznes.

Krok po kroku.

Na moich przykładach.

Na moich liczbach.

A potem zaczyna się najważniejsze: wdrażanie.

I tu wchodzę ja i mój zespół.

Co tydzień spotykam się z klientami na Zoomie i prowadzę ich przez cały proces.

Dostajesz też dostęp do społeczności, gdzie są moi byli i obecni klienci
z 56 różnych branż.

Ludzie, którzy to już przeszli i chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami.

Dlatego jeśli chcesz:
– zacząć sprzedawać,
– albo zwiększyć sprzedaż swoich kursów, e-booków czy książek,

kliknij ten link.

Pomożemy Ci to wdrożyć.

Do końca roku zostało 26 dni.

Lepiej zacząć teraz,
żeby w 2026 wejść już na pełnej.

Plus od nowego roku podnoszę ceny.

Kliknij ten link.

Adrian






UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.