|
Wtorek, 16 grudnia 2025
Adam Tubilewicz, zastępca redaktorki naczelnej portalspozywczy.pl
|
|
|
Kilka tygodni temu spotkałem się z Grzegorzem Kowalskim, nowym prezesem zarządu Profi SA w siedzibie firmy w Grabowie nad Prosną. Efektem tej wizyty jest rozmowa, którą dziś publikujemy. Czy w obliczu sukcesu nowej marki Jemy Jemy Profi chce dalej inwestować w kategorię pasztetów? Czy świadomy (i zamożny) polski konsument mieszka tylko w Wilanowie? Dlaczego pracownicy Profi powinni częściej pojawiać się w biurze? Zapraszam do lektury wywiadu:
|
|
- Jeśli jednocześnie podnosimy podatki i przyspieszamy spadek wolumenów, to w pewnym momencie pojawia się pytanie: czy celem jest zwiększanie wpływów, czy wygaszanie branży – zastanawia się w rozmowie z Portalem Spożywczym Mieszko Musiał, prezes Browarów Polskich i szef Carlsberg Polska, z którym podyskutowaliśmy także o nagłym zwrocie w sprawie systemu kaucyjnego, rosnącej popularności bezalkoholowych odpowiedników piwa i szukaniu pozytywów w niełatwej rynkowej rzeczywistości.
|
|
|
Czy Profi chce dalej inwestować w kategorię pasztetów? Czy świadomy (i zamożny) polski konsument mieszka tylko na Wilanowie? Dlaczego pracownicy Profi powinni częściej pojawiać się w biurze firmy? Zapraszamy do lektury wywiadu z Grzegorzem Kowalskim, prezesem Profi SA:
|
|
|
Rok 2025 przyniósł piekarniom i cukierniom nowe wyzwania. Jak podkreśla ekspert Andrzej Piętka z Akademii Wypieków, branża staje przed koniecznością opracowania skutecznych strategii rozwoju i adaptacji do zmieniających się potrzeb rynku.
|
|
|
|
|
|