|
Malejący popyt na "chmielowe trunki" oraz liczne projekty nowych przepisów, które mogą ten trend pogłębiać, sprawiają, że prowadzenie browarniczego biznesu staje się coraz większym wyzwaniem. O tym, jak funkcjonować w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu prawnym i odpowiadać na nowe oczekiwania konsumentów, rozmawiamy z Magdaleną Brzezińską, dyrektorką ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec.
|
|
|
Dokładnie rok temu, 6 grudnia 2024 roku pisaliśmy: "Masło za 10 zł? Nic nie wskazuje na to, żeby miało być taniej". Dziś masło można kupić za około 3 zł za kostkę 200g. Co się zmieniło?
|
|
|
Innowacje i badania mają dla nas kluczowe znaczenie w utrzymaniu bezpieczeństwa żywnościowego, ponieważ pozwalają zwiększać wartość dodaną produktów mleczarskich, otwierają zupełnie nowe możliwości zastosowania mleka oraz umożliwiają efektywniejsze wykorzystanie surowca i dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb konsumentów – mówi Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu SM Mlekpol.
|
|
|
Rok 2025 potwierdza, że kategorie alkoholowe pozostają jednym z najbardziej wymagających segmentów polskiego rynku FMCG - mówi Roman Szymanda, Manager ds. Rozwoju Produktu, Centrum Monitorowania Rynku.
|
|
|
- Dino szybko rośnie, ale pod względem wyglądu sklepów i asortymentu jest daleko za nami, bo momentami przypomina Biedronkę z pierwszej dekady. Myślę jednak, że i Dino będzie musiało z czasem dostosować się do wyższych oczekiwań pracowników i klientów (...) - uważa Ryszard Gil, dyrektor centrum dystrybucyjnego Biedronka w Mszczonowie, które przez lata zarządzał także sklepami sieci.
|
|
|
|
|
|
|