Newsletter Portalu Spożywczego
Portal Spożywczy Newsletter Portalu
Środa, 17 grudnia 2025
Zobacz w przeglądarce
O tym się mówi
"To skomplikowane”. Jak Grupa Żywiec radzi sobie z regulacyjną presją i spadkiem sprzedaży? (WYWIAD)
"To skomplikowane”. Jak Grupa Żywiec radzi sobie z regulacyjną presją i spadkiem sprzedaży? (WYWIAD)
Malejący popyt na "chmielowe trunki" oraz liczne projekty nowych przepisów, które mogą ten trend pogłębiać, sprawiają, że prowadzenie browarniczego biznesu staje się coraz większym wyzwaniem. O tym, jak funkcjonować w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu prawnym i odpowiadać na nowe oczekiwania konsumentów, rozmawiamy z Magdaleną Brzezińską, dyrektorką ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec.
O tym się mówi
Z 10 do 3 zł w rok. Tak pękła "bańka" na maśle
Z 10 do 3 zł w rok. Tak pękła "bańka" na maśle
Dokładnie rok temu, 6 grudnia 2024 roku pisaliśmy: "Masło za 10 zł? Nic nie wskazuje na to, żeby miało być taniej". Dziś masło można kupić za około 3 zł za kostkę 200g. Co się zmieniło?
O tym się mówi
Mlekpol: Nie da się utrzymać bezpieczeństwa żywnościowego bez innowacji i badań
Mlekpol: Nie da się utrzymać bezpieczeństwa żywnościowego bez innowacji i badań
Innowacje i badania mają dla nas kluczowe znaczenie w utrzymaniu bezpieczeństwa żywnościowego, ponieważ pozwalają zwiększać wartość dodaną produktów mleczarskich, otwierają zupełnie nowe możliwości zastosowania mleka oraz umożliwiają efektywniejsze wykorzystanie surowca i dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb konsumentów – mówi Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu SM Mlekpol.
O tym się mówi
Wolumen sprzedaży alkoholu spada. Dane z handlu w 2025 roku
Wolumen sprzedaży alkoholu spada. Dane z handlu w 2025 roku
Rok 2025 potwierdza, że kategorie alkoholowe pozostają jednym z najbardziej wymagających segmentów polskiego rynku FMCG - mówi Roman Szymanda, Manager ds. Rozwoju Produktu, Centrum Monitorowania Rynku.
O tym się mówi
Rozwój Dino oczami menedżera Biedronki. "Momentami wygląda jak my 20 lat temu"
Rozwój Dino oczami menedżera Biedronki. "Momentami wygląda jak my 20 lat temu"
- Dino szybko rośnie, ale pod względem wyglądu sklepów i asortymentu jest daleko za nami, bo momentami przypomina Biedronkę z pierwszej dekady. Myślę jednak, że i Dino będzie musiało z czasem dostosować się do wyższych oczekiwań pracowników i klientów (...) - uważa Ryszard Gil, dyrektor centrum dystrybucyjnego Biedronka w Mszczonowie, które przez lata zarządzał także sklepami sieci.
Reklama
Parlament Europejski zatwierdza zmiany w polityce rolnej. Uproszczenie przepisów WPR
Biznes technologie
Parlament Europejski zatwierdza zmiany w polityce rolnej. Uproszczenie przepisów WPR
Nowe szyldy, stara strategia. Rosyjskie dyskonty w europejskiej ofensywie
Handel dystrybucja
Nowe szyldy, stara strategia. Rosyjskie dyskonty w europejskiej ofensywie
Nowy CEO Wyborowa Pernod Ricard
Alkohole papierosy
Nowy CEO Wyborowa Pernod Ricard
Bez parasoli i ogródków. Czy branża HoReCa zapłaci za zakaz reklamy piwa?
HoReCa kawiarnie
Bez parasoli i ogródków. Czy branża HoReCa zapłaci za zakaz reklamy piwa?
Polska chce utworzenia Europejskiego Funduszu Wyrównawczego dla Rolnictwa
Duże firmy zdominują na Ukrainie produkcję mleka. To całkowicie zmieni rynek
Nowe stawki chińskich ceł na wieprzowinę z Unii Europejskiej
Ceny karpia w 2025 roku. Symbol Wigilii już w sklepach i na bazarach
Wzmocnione klauzule ochronne w umowie UE-Mercosur