Wirtualnemedia.pl- newsletter
Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 17 Stycznia 2025
 
 
 
Zajrzeliśmy za kulisy Republiki. Tak powstaje jej nowe studio
 
Do końca lutego Republika zacznie nadawać główne programy, w tym serwis ,,Dzisiaj" prowadzony przez Danutę Holecką, z nowego studia. W środku znajdzie się ponad 15-metrowa ściana wideo. Portal Wirtualnemedia.pl już teraz miał okazję zobaczyć, jak przebiegają prace nad jego stworzeniem i jak pracują dziennikarze stacji.  więcej
 
 
Sądne dni dla TikToka. Czy spodziwana blokada w USA wpłynie na Polskę?
 
Amerykański rynek szykuje się na scenariusz blokady aplikacji TikTok. Decyzja, która leży w rękach sędziów amerykańskiego Sądu Najwyższego, istotnie wpłynie na biznes reklamowy, influencerów i użytkowników w USA. Najnowsze doniesienia mówią jednak, że ByteDance może odciąć też inne rynki od aplikacji. A co z Polską? Zapytaliśmy ekspertów o to, czy banicja TikToka za oceanem odbije się na naszym rynku marketingowym.  więcej
 
 
Canal+ Polska uruchomi dodatkowe kanały
 
Pod koniec stycznia Canal+ będzie nadawał aż 11 tymczasowych stacji Canal+ Extra. - Uruchamiamy dodatkowe kanały eventowe w związku z ostatnią, 8. kolejką Ligi Mistrzów UEFA, w której zostanie rozegranych 18 spotkań w tym samym czasie. Kanały zostaną wyłączone dzień po transmisji - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
 
 
WPP zarządziło wielki powrót do biur. Sprawdziliśmy, jak pracuje się u ich konkurentów
 
Od kwietnia pracownicy firm należących do holdingu reklamowego WPP, także w Polsce, będą musieli pracować w biurze przez cztery dni w tygodniu zamiast dotychczasowych dwóch. Ich konkurenci w Polsce pozostaną przy dotychczasowym, dużo elastyczniejszym modelu pracy. Powód? Ten model się sprawdził. Sprawdziliśmy, jak pracuje się m.in. w OMD, Mediahub i Group One.  więcej
 
 
Mało kto słuchał radia cyfrowego, a jest jeszcze gorzej. "Brakuje strategii i marketingu"
 
W 2024 roku tylko 61 tys. Polaków słuchało codziennie radia cyfrowego w technologii DAB+. Rok wcześniej było to niewiele więcej 72 tys. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, które portal Wirtualnemedia.pl otrzymał od jednego z nadawców. Prof. Tadeusz Kowalski z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji spadek popularności DAB+ łączy z brakiem państwowej strategii cyfryzacji radia i marketingu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowe studio TVN24 i ,,Faktów" na wybory prezydenckie. ,,Budują coś wielkiego" więcej
 
Czy SEO naprawdę jest "SREO"? Wnioski po tekście Orlińskiego więcej
 
Krajobraz po wojnie, czyli jak wydawcy radzą sobie z omijaniem bana na zdjęcia od Facebooka więcej
 
,,Open to Work" na LinkedIn oznaką desperacji? Kontrowersje wokół popularnej nakładki więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
YouTube Content Manager Ringier Axel Springer Polska